poniedziałek, 26 września 2016

Lesson No. 3 - Social Media

Na ostatniej lekcji kontynuowaliśmy omawianie tematu
konsumpcji (czytanie, oglądanie, słuchanie) tekstów (treści) medialnych.
Większość z uczniów używa codziennie mediów społecznościowych
takich jak Facebook, Twitter, serwisów udostępniających pliki
filmowe, takich jak YouTube, czy Vimeo.
In the last lesoon we continued the topic Media Literacy.
Most of the students use social media like Facebook, Twitter,
video sharing websites like YouTube or Vimeo to create and
consume (read, watch, listen)  media texts (content) on
daily basis.

Pojawiło się zapytanie, czy można być w dzisiejszych czasach
analfabetą (medialnym) umiejąc czytać i pisać?
A question was asked: "Can one be media illiterate, yet
be able to red and write?".

Ćwiczenie polegajęce na rozponaniu po ikonach różnych serwisów
społecznościowych uczniowie wykonali bezbłędnie. Jest to
wyraźny dowód na to jak ważną rolę odgrywają nowe media w
ich życiu.
An exercise to identify various social media services
by their icons all students passed with flying colors.
It is a clear evidence that modern media play an important
role in their lives. 



Zadanie domowe
Homework

Wybierz jeden z filmów uczniów klas AS-A2 studiów medioznawczych
z listy (wpis dnia 7 września) i napisz kilka zdań dlaczego podobał ci się
(lub nie) ten film.
Choose one of the AS-A2 Media Studies student's films from
the list provided in the entry on the Sept. 7, and write a
short paragraph why you liked it (or not).


Zadanie domowe (na dodatkową ocenę)
Homework (for extra credit)

Trochę linków w temacie mediów społecznościowych
Some more thoughts on social media

How social media is affecting teens


What explanation does science provide on how the brain works when a person uses social media?

The Effects of Social Media on Youth


What do social media users share more: e-mail address or their full name?

Selfies, Social Media, Consumption And Illness


What, according to a teenage girl, will happen when posting  selfies online will not be enough?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz