wtorek, 18 października 2016

Lesson No. 5 - Reviewing the Tests

Na ostatnich lekcjach omawialiśmy nasze sprawdziany.
Każdy z uczniów miał okazję porozmawiać indywidualnie
z nauczycielem o swoich trzech pracach:
In the last lesson we discussed the results of our
recent tests. Each student had an opportynity to
talk individually with the teacher about their tests

1. Wstęp do studiów medioznawczych - podstawowe pojęcia
2. Znajomość mediów
3. Media społecznościowe - wstęp
1. Introduction to Media Studies - The Key Concepts
2. Media Literacy
3. Social Media - Introduction

Pierwsze lekcje i sprawdziany ujawniły, że jeszcze nie
wszyscy czują się na siłach pisać po angielsku i
wypowiadać się swobodnie w tym języku. Zachęcam wszystkich
uczniów aby jednak próbowali.
The first lessons and recent tests revealed that not all
students are confident to freely use English in speech and
in writing. I strongly encourage all students to try,
despite the difficulties.

Przez pewien czas nie będzie brany pod uwagę język
ustnej, czy pisemnej wypowiedzi, liczyć się będzie
bardziej merytoryczna jej zawartość. Jednak z biegiem
czasu język angielski stanie się obowiązkowy z uwagi
na końcowy egzamin Cambridge International Examination.
The English-Only Language Policy will not be strictly demanded,
for now. The content will be evaluated in the first place.
However, by time, English-only will be required, due to
the nature of the Cambridge International Examination
Programme and The SOKRATES International School status.

Egzaminy końcowe z przedmiotu Media Studies, podobnie
jak i z innych przedmiotów, na zakończenie etapu
podstawowego (Level A) oraz zaawansowanego (Level A2),
będą oceniane przez zewnętrzną komisję egzaminacyjną w
Anglii. Warto już teraz wziąć to pod uwagę i pracować
systematyznie.
Leaaving qualification (exams) for the Media Studies,
as much as for the other subjects in AS Level and A Level,
will be assesed externally by the teachers from England.
It would be wise to work systematically towards that
goal.

Dla rozładowania atmosfery, W drugiej połowie zajęć,
było trochę rozrywki ze "Slangami i cytatami filmowymi",
czyli zbiorem fiszek do nauki języka angielskiego.
Każdy uczeń miał za zadanie wybrać sobie kilka cytatów
i odpowiedzieć o nich parę słów.

To relax a little bit, in the second half of the lesson,
we have played with "Slang and film quotes", flash cards
for learnig English. Each student was to choose a few
quotes that he/she liked and say a few words about it.


Zadaniem domowym było wybranie przez uczniów trzech
ulubionych cytatów i uzasadnienie na piśmie swojego wyboru.
Praca jednego z uczniów (Wojtka) zasługuje szczególnie na
wyróżnienie.
Homework assignement was for the students to pick up
three favourite quotes and explain in writing their choice.
One of the students' work (Wojtek), was particularly well
written.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz